Málokterá firma funguje skutečně efektivně. Často se ztrácí čas činnostmi, které se mohou provádět zcela automaticky nebo dochází k tomu, že se zakázky nerovnoměrně přiřazují zaměstnancům. Na efektivitu má největší dopad chaos, když nevíte, co zaměstnanci dělají a v jakém jsou zakázky stavu, jen těžko se můžete rozvíjet a fungovat správně. Stačí udělat jen jeden jediný krok, aby se to všechno změnilo – pořiďte si do firmy AutoCRM, nejlepší český CRM systém, který s postará o to, abyste měli o všem přehled a mohli firmu řídit s minimální námahou.
Systém, který se vám přizpůsobí
Tento CRM systém vám bude upraven na míru, aby obsahoval funkce, jaké potřebujete, Díky tomu je vhodný pro firmy všech velikostí i zaměření. Už se nestane, že byte neměli o nějaké zakázce přehled, můžete zakázky přidělovat zaměstnancům, plánovat jim práci a podrobně sledovat jejich harmonogram. U každé zakázky uvidíte, v jakém je stupni dokončení a můžete hned plánovat další práci, už vám zde nebudou unikat hodiny. Také můžete sledovat efektivitu zaměstnanců, jejich docházku a snadno s nimi komunikovat, protože mohou mít přístup do tohoto systému také.
Pokud vám vázla komunikace s klienty, už nebude, budete zde mít emailového klienta a u každého klienta si můžete evidovat všechny potřebné informace.
Rázem budete mít k dispozici veškerou komunikaci, dokončené obchody a další. Do systému vám může být zakomponována i fakturace, správce souborů, správce reklamních kampaní i nástroj na měření návštěvnosti webu. Nejlepší na tom je, že je AutoCRM přehledný a zvládne s ním napoprvé pracovat každý. Využívat ho můžete nejen z kanceláře, ale i z domova nebo z dovolené, je totiž online a plně bezpečný. Zkuste si s ním pracovat na webu AutoCRM.cz a zjistěte, jaké všechny funkce se vám nabízí.